فواید ورزش

بهترین ورزش های روز دنیا

فواید ورزش

بهترین ورزش های روز دنیا

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

فواید ورزش برای کودکان

 

معجزه ورزش برای کودکان

به فرزندان‌تان بیاموزید که چگونگی انجام ورزش انسان را سالم نگه می‌دارد. این بهترین هدیه‌ای است که در زندگی به آن‌ها می‌دهید. از فواید ورزش کردن می‌توان آمادگی جسمانی، اعتماد به نفس بیشتر، انرژی بیشتر، حافظه قوی‌تر و احساس بهتر فرد نسبت به خود را نام برد.

بسیاری از والدین با مشکل چاقی در کودکان‌شان مواجه هستند. این چاقی کودکان به دلیل ورزش نکردن و کم بودن فعالیت‌های بدنی در آن‌هاست. والدین سوالات زیادی در ذهن‌شان دارند که آیا چاقی و بی‌تحرکی کودکان‌شان به دلیل انجام بازی‌های کامپیوتری است یا انجام ندادن ورزش توسط کودکان یا کمبود ساعات ورزش در مهد‌ها و مدارس! خوشبختانه برای جلوگیری از این مشکلات می‌توان برنامه‌هایی برای تناسب اندام و سلامت کودکان در نظر گرفت. در برنامه کودکان ورزش‌های روزانه و فعالیت‌هایی که کودکان دوست دارند در فضای باز انجام دهند را قرار دهید. خودتان می‌توانید نقش مربی را داشته باشید و با تمرکز بر روش‌های خلاقانه، ورزش را در زندگی روزمره فرزندتان بگنجانید. بازی کردن و ورزش در فضای باز می‌تواند برای کودکان شادی‌آور باشد. ورزش سبب افزایش سلامت می‌شود.فواید ورزش شنا برای کودکان

فایده ذهنی ورزش کردن

13 فایده ذهنی ورزش کردن

13 فایده ذهنی ورزش کردنبسیاری از افراد با هدف افزایش آمادگی جسمانی و داشتن تناسب اندام ورزش می‌کنند؛ با این حال ورزش علاوه بر فواید جسمانی فواید ذهنی و مغزی زیادی نیز دارد.

 

ورزش کارایی مغزی را افزایش می‌دهد. فواید ذهنی و روحی که ورزش به همراه دارد عبارتند از:

 

10 نکته مهم که همه باید برای ورزش کردن یاد بگیرند

10 نکته مهم برای ورزش کردن

 مربیان ورزشی و متخصصان، برای یک ورزش مطلوب، رعایت ده نکته مهم را ضروری می‌دانند و آن را به شرح زیر توصیه می‌کنند:

ورزش برای کمر درد

ورزش برای کمر درد ,با تصاویر


کمردرد یکی از شایع‌ترین دردهاست که درمان‌های متعددی دارد....

 خیلی‌ها وقتی دچار کمردرد می‌شوند، فکر می‌کنند که باید با ورزش وداع کنند. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید ورزش‌ از آنجا که سبب کاهش شدت درد می‌شود و احتمال عود درد را کاهش می‌دهد، برای بیماران مبتلا به کمردرد، نقش درمانی بسیار مهمی دارد. یک برنامه ورزشی خوب می‌تواند سبب تسریع بهبود درد، کاهش شدت درد و حتی پیشگیری از عود کمردرد شود. برای اینکه ورزش شما موثرتر باشد، یک کلید مهم وجود دارد: برنامه ورزشی منظم.